25 lines
1.7 KiB
Markdown
25 lines
1.7 KiB
Markdown
# Podpora
|
||
|
||
Abychom zefektivnili komunikaci a poskytli vám co nejlepší podporu, sjednotili jsme veškeré naše podpůrné kanály do jediného systému pomocí **FreeScout** – skvělého open-source helpdesku. Tento krok nám umožní rychleji a efektivněji řešit vaše dotazy a problémy.
|
||
|
||
## Jak nás kontaktovat?
|
||
|
||
I když staré metody kontaktování stále fungují, doporučujeme vám začít používat následující možnosti pro efektivnější komunikaci:
|
||
|
||
1. **E-mailová podpora přes FreeScout**
|
||
Napište nám na naši novou e-mailovou adresu a veškeré e-maily budou automaticky zpracovány naším systémem podpory. Naše podpora je připravena odpovídat na všechny vaše dotazy a žádosti.
|
||
|
||
2. **Formulář na stránce kontaktů**
|
||
Navštivte naši [stránku kontaktů](contact.md) a odešlete žádost o podporu pomocí jednoduchého formuláře. Tento způsob je ideální pro uživatele, kteří preferují webový kontakt.
|
||
|
||
3. **Portál podpory**
|
||
Pro správu a sledování svých žádostí o podporu můžete použít náš [portál podpory](https://helpdesk.oscloud.cz/help/3295612635). Tento portál vám umožní spravovat všechny vaše požadavky, sledovat stav řešení a komunikovat s naším týmem.
|
||
|
||
## Proč FreeScout?
|
||
|
||
FreeScout je open-source helpdesk platforma, která nám umožňuje efektivněji a transparentněji spravovat veškerou komunikaci. Díky centralizovanému systému můžeme rychleji reagovat na dotazy a zajistit, že žádný požadavek nezůstane nepovšimnut.
|
||
|
||
---
|
||
|
||
Máte-li jakékoliv otázky nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím některé z výše uvedených metod.
|